Навколо катастрофи порома
Брюссель, 16 (ТАРС). Причини катастрофи британського порома «Геральд оф фрі ентерпрайз» біля берегів Бельгії продовжують викликати суперечливі гіпотези.
З одного боку, висновок бельгійського міністра комунікацій і зовнішньої торгівлі Хермана де Кроо, який відхилив версію про те, що при виході з порту Зебрюгге судно вдарилося об підводну перешкоду, підтвердили водолази, що беруть участь в роботах по підняттю порома, який перевернувся. Як повідомило бельгійське телебачення, водолази не виявили будь-яких слідів удару.
З другого боку, інформаційне агентство Бельга наводить висловлювання експертів, які вважають, що судно все ж наштовхнулося на масивну перешкоду, скоріш за все скелю, яка знаходиться поруч з молом. На їх думку водолази не можуть виявити пробоїну, бо вона знаходиться в тій частині порома, якою він лежить на дні. Саме пробоїна і швидке наповнення порома водою, вважаюті вони, призвели до того, ще судно перевернулося і почало швидко занурюватись у воду.
Роботи по підняттю судна проходять повільно через несприятливі погодні умови. В грунт біля порома вже забито кілька паль, до яких буде підведено сталеві троси, закріплені на палубі того боку порома, що залишається на поверхні води. Після цього судно буде поставлене в нормальне положення і почнеться відкачування води з його відсіків. На весь цей процес, як вважають, піде до 15 тижнів.
Кількість знайдених жертів катастрофи, яка сталася в ніч на 7 березня ц.р., досягла вчора 46 – рятувальники виявили тіло ще одного пасажира. Пропалими безвісти вважаються ще 163 похованих під водою людей.
Радянська Україна, 1987 р., 17.03, № 63 (19866).