Корпоративні відносини
в банківському секторі
Гаврилко П.П., Кужелєв М.О., Брітченко І.Г.
Фінансові механізми та маркетингові стратегії
Монографія
Рівне – 2016
Гаврилко П. П. Корпоративні відносини в банківському секторі : фінансові механізми та маркетингові стратегії : моногр. / П. П. Гаврилко, М. О. Кужелєв, І. Г. Брітченко. – Рівне : «Волинські обереги», 2016. – 240 с.
Авторський колектив:
Гаврилко П. П. (розділи 2, 3), Кужелєв М. О. (розділи 1, 4), Брітченко І. Г. (розділи 2, 3)
Рецензенти:
Вожняк Д., д.е.н., професор, декан гуманітарного факультету Graduate School of Business – National-Louis University (м. Новий Сонч, Республіка Польща);
Димитров М., д.е.н., професор, директор Інституту економічних досліджень Болгарської Академії Наук (м. Софія, Республіка Болгарія);
Мікловда В., д.е.н., професор, зав. кафедри економіки підприємства ДВНЗ «Ужгородський національний університет», член-кореспондент НАН України (м. Ужгород, Україна);
Сторонянська І., д.е.н., професор, заст. директора з наукової роботи ДУ «Інститут регіональних досліджень імені Мар’яна Долішнього НАН України» (м. Львів, Україна).
Рекомендовано до друку:
рішенням Вченої ради Graduate School of Business – National-Louis University (м. Новий Сонч, Республіка Польща, протокол № 8 від 12 жовтня 2015 р.);
рішенням Вченої ради Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету (протокол № 7 від 26 червня 2015 р.);
рішенням Вченої ради Карпатського університету імені Августина Волошина
(протокол № 3 від 30 жовтня 2015 р.)
У монографії досліджено концептуальні основи формування й розвитку системи корпоративних відносин, що виникають у зв’язку з функціонуванням банківського сектору. Досліджено сутність корпоративних конфліктів, виявлено причини їх виникнення й запропоновано механізми захисту інтересів суб’єктів корпоративного процесу.
Досліджено проблему розвитку підприємницької функції в системі корпоративних відносин, визначено особливості використання підприємницької функції в банківському секторі. Розглянуто методи оцінки клієнтської бази комерційного банку, досліджено маркетингову стратегію утримання клієнта як інструмент оптимізації конкурентоспроможності банку, а також запропоновано стратегію підвищення конкурентоспроможності банків України в умовах інтеграції до ЄС.
Висвітлено питання формування фінансової безпеки банків в системі корпоративних відносин, досліджено основні загрози фінансовій безпеці банківської установи та запропоновано концептуальні основи формування механізму забезпечення фінансової безпеки банку.
Для викладачів і науковців, студентів, аспірантів, практиків, працівників органів державного управління, а також усіх, хто цікавиться цією науковою проблемою.