Додаток Д.Класифікація показників для аналізу клієнтської бази банку
Трикозенко О. Г., Брітченко І. Г.
1 | Аналіз динаміки клієнтів |
– абсолютний приріст кількості клієнтів; – темп зростання кількості клієнтів; – темп приросту кількості клієнтів; – темп зростання залишків на поточних рахунках клієнтів, грн.; – темп приросту залишків на поточних рахунках клієнтів, грн. |
2 | Аналіз структури клієнтської бази |
– за видом валют; – за стажем обслуговування в банку; – за розміром середніх залишків на рахунках клієнтів; – за середнім розміром оборотів на рахунках клієнта; – співвідношення кількості клієнтів та працівників банку. |
3 | Аналіз збереження клієнтів |
– коефіцієнт плинності клієнтів; – коефіцієнт постійності клієнтів; – коефіцієнт залучення клієнтів; – коефіцієнт розширення клієнтської бази; – рівень залучення нових клієнтів; – абсолютна кількість утрачених клієнтів за період; – середній стаж обслуговування клієнтів у банку; – ступінь відданості клієнтів. |
4 | Аналіз завоювання ринку |
– абсолютна кількість клієнтів; – абсолютний розмір клієнтської бази в грн.; – коефіцієнт забезпеченості клієнтів банківським продуктами. |
5 | Аналіз задоволеності клієнтів |
– кількість скарг клієнтів та реакція банку щодо їхнього усунення; – кількість скарг, усунених протягом 1 контакту; – час, проведений з клієнтами; – час обслуговування клієнтів за видами банківських послуг; – швидкість обслуговування клієнтів та здійснення банківських операцій; – середня тривалість взаємостосунків з клієнтом; – відсутність помилок при здійсненні банківських операцій. |
6 | Аналіз ефективності роботи з клієнтами |
– середній дохід на 1 клієнта; – дохід від цільового клієнта; – витрати, пов’язані з обслуговуванням клієнтів; – частка витрат цільового клієнта; – прибуток на 1 клієнта; – прибуток від цільового клієнта; – розмір ресурсів на 1 клієнта; – розмір балансового капіталу на 1 клієнта. |