Початкова сторінка

МИСЛЕНЕ ДРЕВО

Ми робимо Україну – українською!

?

За зміну – три норми

М.Терещенко

Зразки трудового ентузіазму виявили працівники «Південзахідтрансбуду», виконуючи замовлення для ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС

На робочий стіл керуючого трестом «Південзахідтрансбуд» В.В.Баруленкова щоранку лягають десятки повідомлень, телеграм, довідок. Колектив тресту веде будівництво у різних областях України. Але особлива увага його керуючого у ці дні – забезпечення робіт для ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.

– Тривожне повідомлення про аварію на АЕС, – каже Валерій Володимирович, – ми сприйняли як заклик до дії. У короткий строк було сформовано групу, до складу якої увійшли будівельники, кранівники, механізатори та інші працівники. Понад сто посланців «Південзахідтрансбуду» виїхали у район АЕС, узяли безпосередню участь у ліквідації наслідків аварії. Роботи – досить незвичайні – проводились в екстремальних умовах. А при цьому, звісно, потрібні не тільки майстерність та уміння. Треба мати більше – високі людські якості. І відрадно, що у виборі посланців ми не помилилися. Колектив чітко взаємодіяв з усіма учасниками ліквідації наслідків аварії, зокрема з метробудівцями, працівниками «Мостобуду-1» тощо. Зразки трудового ентузіазму, самовідданості показали десятки будівельників тресту. Чітко працювали водії, доставляючи металеві конструкції, шпунт, інші матеріали. Особливу майстерність виявив бульдозерист управління механізації М.Я.Калашник.

Теплих слів заслуговують представники різних наших підрозділів, каже В.В.Баруленков. Зробили і робимо багато. Споруджуємо приміщення для потреб служб, які працюють у районі АЕС, цілодобово діють бетонні вузли, бетон доставляємо у річковий порт. Уже виготовлено його кілька тисяч кубометрів. Отже, прагнемо працювати так, як цього вимагає обстановка.

– Велике і відповідальне завдання дістав наш колектив, – додає головний інженер управління механізації «Південзахідтрансбуду» А.О.Роговик. Треба було виготовити велику серію спеціальних деталей для трубопроводів. Ми знали – завдання це слід виконати у найстисліші строки. І зробили усе, щоб з честю виправдати довір’я. Оперативно підготували технічну базу, впровадили плазмове різання металу, використали найкращі резерви. Самовіддано працювали при цьому токарі С.Ф.Білобровий, А.Т.Ременець, майстри В.Л.Пінчук, В.І.Козинець, зварники В.Л.Демченко, П.Ю.Цуман. А електрик М.Д.Шевчук беззмінно чергував понад десять днів, забезпечуючи роботу устаткування, подачу електроенергії. По-ударному, долаючи труднощі, працювали на перевезеннях матеріалів і техніки водії С.Д.Бондар, С.А.Безуглий, кранівники В.С.Семида, Л.П.Сидоренко, екскаваторник А.Я.Кирян, інші механізатори.

Це, підкреслив А.О.Роговик, був щирий вияв патріотичних почуттів, масового ентузіазму, творчої думки виробничників. Трудівники внесли ряд раціоналізаторських пропозицій, створили технічні удосконалення і прогресивні методи роботи, що дало можливість набагато скоротити строки виконання відповідальних операцій. Продуктивність праці було доведено до трьохсот процентів.

Прапор комунізму, 1986 р., 29.05, № 128 (2524).